Travian Answers

Să începem cu întrebare ta

Caută răspunzând la întrebări

Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.

Am o întrebare despre...

Să detaliem:

Caută în sitemap

Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.

Pot să transfer aurul (rămas)?

Ce înseamnă transferul de Aur?

Doar aurul cumpărat poate fi transferat pe un alt cont. Aurul obținut prin alte metode (ex. din schimbarea argintului în aur, misiuni sau recompense etc.) nu este transferabil.
Aurul poate fi transferat doar între lumile de joc care aparțin aceluiași domeniu (grup de țări): ex. Aurul de pe serverul ts1.travian.com nu poate fi transferat pe ts4.travian.ro, întrucât aceste servere aparțin de domenii diferite.

Acolo unde există cazuri speciale (cum ar fi servere speciale, turnee etc.), informațiile privind transferul în sau din lumea de joc respectivă vor fi postate în anunțul serverului de pe forum.

Cum pot transfera Aurul meu?

Dacă dorești să transferi aurul înainte de încheierea rundei de joc, trebuie să îți ștergi contul mai întâi. În meniul din joc cu datele despre cont găsești informații despre Aurul transferabil. Dacă ai achiziționat recent Aur, poate exista o interdicție pentru ștergere, din motive de securitate. După ce contul tău a fost șters (odată ce numărătoarea inversă a ajuns la 00:00:00), vei primi un e-mail pe adresa asociată contului tău de joc.

Te rugăm să reții: Echipa de asistență nu are posibilitatea de a dezactiva interdicția de ștergere, sau să grăbească procesul de transfer.

Dacă ai Aur rămas la finalul rundei de joc vei primi, de asemenea, un e-mail. Acest e-mail va conține un link prin intermediul căruia vei putea realiza transferul de Aur.
Link-ul de transfer nu are dată de expirare și suma de Aur poate fi transferată integral. Nu poate fi împărțită între servere.
Așadar, dacă nu vrei să transferi Aurul imediat, poți aștepta oricât dorești. Însă asigură-te că ai salvat e-mail-ul cu link-ul de transfer.

Te rugăm să reții: În cazul în care ai pierdut e-mail-ul cu informațiile despre transfer, Echipa de Asistență poate recrea link-ul de transfer numai într-o perioadă limitată.
Dacă întâmpini probleme la transferul Aurului, te rugăm să contactezi Echipa de Asistență în joc.

E posibil ca e-mail-ul cu datele de transfer să ajugă uneori în folder-ul Spam / Promotion (G-mail în special). Înainte de a contacta Echipa de Asistență, te rugăm să verifici și aceste foldere, dacă nu găsești e-mail-ul tău în Inbox.


Este satisfăcător răspunsul primit?

Da   Neutru   Nu