Cele mai căutate răspunsuri
Ultimele modificări
Travian Answers
Să începem cu întrebare ta
Caută răspunzând la întrebări
Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.
Am o întrebare despre...
Caută cuvinte cheie
Poți găsi orice răspuns cautând un cuvânt cheie. De exemplu: Cum demolez o clădire? Scrie "demolez" și vei vedea răspunsurile care conțin acest cuvânt.
Caută în sitemap
Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.
Noul sistem de misiuni
Noul sistem de misiuni are multe misiuni diferite care pot fi realizate pe tot parcursul jocului, nu doar la început.
Fiecare sat are misiuni specifice de îndeplinit, precum și misiuni generale pentru întregul cont.
Fiecare misiune are mai multe niveluri care pot fi atinse.
De exemplu, jucătorului i se poate cere să construiască o primărie de nivel 1, apoi să o modernizeze la nivelul 3, apoi la nivelul 7 și așa mai departe.
Recompense
Recompensele sunt simplificate în comparație cu vechiul sistem de misiuni. Recompensa pentru misiunea finalizată constă mereu într-o sumă de resurse (aceeași cantitate din fiecare tip de resursă) și experiență pentru erou. Mărimea recompensei depinde doar de câțiva factori:
- Fiecare tip de misiune are propriul său multiplicator de recompense
- Fiecare misiune următoare de același tip acordă o recompensă mai mare
- Nivelul eroului acordă un bonus suplimentar tuturor recompenselor.
Misiunile contului sunt independente de sate, populația și producția PC a întregului cont sunt numărate. | |
Tip |
Misiuni |
Populație |
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000... (trepte nelimitate, se dublează de fiecare dată) |
Producția de puncte de cultură (rețineți că nu este cantitatea de PC produse, ci producția curentă) |
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000... (trepte nelimitate, se dublează de fiecare dată) |
Misiunile pentru satul de start sunt create la început, numai pentru satul de start al jucătorului. |
|
Clădire / Caracteristică |
Misiuni |
Hambar |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Grânar |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Cazarmă |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Grajd |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Academie |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Fierărie |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Casa de cultură |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Atelier |
Nivelul 1 |
Primărie |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Beci |
Nivelurile 1, 3, 6, 10 |
Târg |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Ambasadă |
Nivelul 1 |
Cu excepția Hunilor: Vilă / Palat |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Zid |
Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20 |
Adunare |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Fabrica de cherestea |
Nivelurile 1, 5 |
Fabrica de lut |
Nivelurile 1, 5 |
Topitorie |
Nivelurile 1, 5 |
Moară |
Nivelurile 1, 5 |
Brutărie |
Nivelurile 1, 5 |
Populație |
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000 |
Producție puncte de cultură |
50, 100, 150, 250, 350, 500 |
Pădure |
Nivelurile 2, 4, 7, 10 |
Puț de lut |
Nivelurile 2, 4, 7, 10 |
Mină de fier |
Nivelurile 2, 4, 7, 10 |
Lan de grâu |
Nivelurile 2, 4, 7, 10 |
Creștere uniformă Fiecare tip de resursă (cel puțin câte o resursă din toate cele 4 tipuri) |
Nivelurile 2, 4, 7, 10 |
Toate pădurile |
Nivelurile 2, 3, 5, 8, 10 |
Toate puțurile de lut |
Nivelurile 2, 3, 5, 8, 10 |
Toate minele de fier |
Nivelurile 2, 3, 5, 8, 10 |
Toate lanurile de grâu |
Nivelurile 2, 3, 5, 8, 10 |
Toate resursele la nivelul |
Toate la nivelul 2 (4, 7, 8, 9, 10) Bara de progres de aici nu reprezintă nivelul resurselor, ci numărul de câmpuri de resurse pentru care ai atins nivelul corespunzător în trecut. Statisticile sunt: 0/18, 1/18, ... 18/18 |
Misiunile pentru satul fondat sunt generate pentru fiecare sat nou fondat. |
|
Clădire / Caracteristică |
Misiuni |
Hambar |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Grânar |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Cazarmă |
Nivelul 1 |
Academie |
Nivelul 1 |
Casa de cultură |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Primărie |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Beci |
Nivelurile 1, 10 |
Târg |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Cu excepția Hunilor: Vilă / Palat |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Zid |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Adunare |
Nivelurile 1, 10, 20 |
Populație |
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000 |
Producția de puncte de cultură |
50, 100, 150, 250, 350, 500 |
Un câmp de resurse de fiecare tip |
Nivelurile 2, (4, 7, 10) a cel puțin o clădire de fiecare tip. Bara de progres aici nu este nivelul clădirii, ci numărul de tipuri de resurse care au atins deja nivelul. Statisticile sunt: 0/4, 1/4 ... 4/4. |
Toate resursele la nivelul |
Toate la nivelul 2 (4, 7, 8, 9, 10) Bara de progres aici nu este nivelul clădirii, ci numărul câmpurilor de resurse care au atins deja nivelul. Statisticile sunt: 0/18, 1/18, ... 18/18 |
Sat cucerit
Atunci când un sat este cucerit, misiunile pentru sat sunt oferite noului proprietar, împreună cu statutul lor.
Acest lucru înseamnă că, dacă proprietarul anterior a finalizat deja unele misiuni, acestea rămân finalizate în continuare pentru noul proprietar și, dacă sunt mai sunt alte misiuni disponibile, noul proprietar va putea continua progresul.
Există câteva misiuni enumerate în tabelul de mai jos care sunt întotdeauna create sau resetate atunci când satul este cucerit. Statutul lor nu este transferat noului proprietar.
Atunci când un sat este cucerit, vor fi adăugate noi misiuni special pentru satele cucerite. Spre deosebire de alte misiuni, acestea nu sunt transferate atunci când satul este cucerit din nou - în schimb, sunt create aceleași misiuni pentru ca noul proprietar să le poată finaliza. |
|
Clădire / Caracteristică |
Misiuni |
Cu excepția Hunilor: Vilă / Palat |
Nivelurile 1, 10, 20, înlocuiește misiunea similară care era disponibilă. |
Zid |
Nivelurile 1, 10, 20 înlocuiește misiunea similară care era disponibilă. |
Loialitate |
100 |