Travian Answers

Să începem cu întrebare ta

Caută răspunzând la întrebări

Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.

Am o întrebare despre...

Să detaliem:

Caută în sitemap

Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.

Regiuni și puncte de victorie

Jocul din versiunile anuale speciale se desfășoară pe o hartă a Europei antice împărțită în 87 de regiuni. În versiunea 2020 au fost introduse facțiunile, care schimbă modul în care regiunile pot fi cucerite.

Regiuni, fondare și control

Există 87 regiuni independente ce pot fi controlate de facțiuni. Acest lucru le oferă posibilitatea de a aduna puncte de victorie și de a activa puteri antice (artefacte). În plus, cea mai mare alianță din regiunea controlată de facțiune va putea activa puterea antică.

Așadar, cum poți cuceri o regiune? În primul rând, regiunea trebuie să fie deblocată. Acest lucru se realizează în momentul în care primele 5 alianțe ale regiunii au împreună cel puțin 4.000 populație regională. Populația altor alianțe, a jucătorilor fără alianță, a jucătorilor blocați sau care se află în vacanță, precum și a satelor natare nu se ia în considerare. Odată ce a fost deblocată, regiunea nu mai poate fi blocată, chiar dacă populația scade sub 4.000. Cu toate acestea, dacă populația scade sub 4.000, atunci producția de puncte de victorie se va opri și puterea regională se va dezactiva.

Fondarea satelor noi este posibilă numai în regiunile deblocate și în regiunile din vecinătatea celor deblocate. De la această regulă se exclud doar câteva regiuni de la startul jocului, acolo unde apar jucătorii noi și este întotdeauna posibilă fondarea satelor noi. Fiecare facțiune are un loc diferit de start. Atunci când regiunea de start a facțiunii se umple, jucătorii noi vor fi plasați într-o regiune din vecinătate, și așa mai departe.

Dacă alianțele unei facțiuni de pe teritoriul unei regiuni deblocate reușesc să dețină peste 50% din populația acesteia (se iau în calcul doar satele primelor 5 alianțe ale regiunii), acea alianță va începe să preia controlul asupra regiunii. Procesul durează 24 de ore pe serverele 1x, 16 ore pe serverele 2x și 12 ore pe serverele 3x. Dacă reușește să mențină majoritatea, alianța va controla mai apoi regiunea.

Informații despre populația regiunii, facțiuni și top 5 alianțe sunt afișate în meniul Statistici > tab Regiune și în oricare Ambasadă situată în regiune. Vă rugăm să rețineți: coloana „Populație regională” din statistici arată populația alianței de pe locul 1 din regiune și nu populația totală a regiunii.

Iată o prezentare generală a mecanismului regional:

Status regiune

Cum se obține

Efecte

Blocată

Toate regiunile încep blocate.

O regiune poate fi populată numai în cazul în care se află în vecinătatea unei regiuni deblocate. Fac excepție câteva regiuni de start. De asemenea, este posibil să fondezi un al doilea sat în regiunea în care se află capitala ta.

Deblocată

Top 5 facțiuni din regiune trebuie să atingă totalul de 4.000 populație regională.

Poate fi populată și contestată. Nu mai poate fi blocată.

Contestată

Una dintre facțiuni trebuie să dețină peste 50% în regiune. Doar populația alianțelor din top 5 este calculată.

Poate reveni la statusul „deblocată” dacă alianța pierde majoritatea.

Asigurată

Facțiunea trebuie să dețină majoritatea pentru mai mult de 24 de ore în mod continuu.

Membrii alianței care controlează regiunea pot activa puterea sa antică (dacă are una) și alianța va primi puncte de victorie, dacă populația regiunii este de peste 4.000.

Puteri antice și puncte de victorie

Cea mai mare alianță în regiune care aparține de facțiunea care o controlează va avea acces la puterea antică a regiunii - dacă facțiunea are o putere. Oricare jucător din alianța respectivă va putea activa puterea antică. Pentru a face asta, jucătorul are nevoie de o Trezorerie la nivelul 10 (pentru puteri mici cu efect pe sat) sau la nivelul 20 (pentru puterile cu efect pe cont). Poți activa puterea în oricare sat; acesta nu trebuie să fie situat în regiunea în care se află puterea.

Poți activa o putere în fiecare sat, dar numai una dintre puteri poate fi folosită pentru întregul cont. Odată activată, puterea durează 24 de ore (indiferent de viteza serverului), după care poate fi reactivată, dacă alianța mai are acces la putere. Este posibilă o singură activare gratuită pe zi; fiecare activare adițională va costa 5 (pentru puteri cu efect pe sat) sau 10 (pentru puteri cu efect pe cont) Aur.

Puterea poate fi dezactivată în următoarele situații:

  • Dacă ai pierdut satul în care a fost activată
  • Dacă alianța a pierdut controlul puterii antice
  • Dacă părăsești alianța.

Puterile antice, deși sunt foarte folositoare, nu reprezintă singurul beneficiu al regiunilor care dețin controlul. Dacă vrei să câștigi, facțiunea ta trebuie să adune puncte de victorie. Facțiunea câștigă puncte de victorie în fiecare zi în care controlează o regiune. Numărul acestora depinde de regiune:

  • Putere unică – 20 puncte pe zi
  • Putere mare (efect pe cont) – 60 puncte pe zi
  • Putere mică (efect pe sat) – 50 puncte pe zi
  • Nicio putere – 100 sau 200 puncte pe zi
Nu mai există o putere unică echivalentă artefactului Păcălici de pe serverele obișnuite Travian: Legends.

În plus, alianțele facțiunii care sunt în top 5 regional vor primi și ele puncte de victorie, în funcție de contribuția fiecăreia la populație.

Facțiunea care adună cele mai multe puncte de victorie la sfârșitul jocului va câștiga. În cadrul acelei facțiuni, va câștiga alianța care are cele mai multe puncte de victorie la final. Versiunea specială Shadow Empires durează 180 zile pe serverele 1x, și 80 zile pe serverele cu viteza 3x.

Scăderea populației

  • Dacă populația regională scade sub 4.000, atunci regiunea încetează să mai producă puncte de victorie și nu va mai oferi putere regională.
  • Regiunea poate fi cucerită / deblocată /asigurată în continuare, iar perioada de așteptare pentru cucerire (cooldown) rămâne neschimbată. Singura modificare este că producția de PV este optită și puterea regiunii este oprită în trezorerii.

Examplul 1:

  1. Regiunea este deblocată, dar scade din nou sub 4.000 populație.
  2. În timp ce are mai puțin de 4.000 populație, o facțiune obține >50% control regional.
  3. Începe perioada de așteptare pentru cucerire. Însă se va afișa mesajul „populație insuficientă”.
  4. Pragul de 4.000 populație este atins din nou.
  5. TImpul de așteptare pentru cucerire este acum vizibil.

Examplul 2:

  1. Regiunea este deblocată.
  2. Facțiunea Imperiul, a cucerit regiunea cu ajutorul alianței sale Alianța A.
  3. Jucătorul B activează puterea antică.
  4. Regiunea scade sub 4000 populație
  5. Facțiunea Imperiul și Alianța A nu primesc PV de la acea regiune și nu pot activa puterea sa antică.
  6. Jucătorul B încă mai are puterea antică activă și nu va fi anulată. Însă nu va mai putea reactiva puterea după aceea.
  7. Regiunea depășește 4.000 populație.
  8. Imperiul și Alianța A încep să primească din nou PV și Alianța A poate activa puterea antică a regiunii.

Mai jos îți prezentăm o hartă regională:

(Fă clic pentru a mări imaginea)


Este satisfăcător răspunsul primit?

Da   Neutru   Nu