Travian Answers

Să începem cu întrebare ta

Caută răspunzând la întrebări

Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.

Am o întrebare despre...

Să detaliem:

Caută în sitemap

Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.

Probleme cu producția de hrană

Cropland Una dintre problemele pe care mulţi jucători le au la început este aceea de a folosi în mod economic resursele - mai ales hrana. Acest lucru se poate observa mai ales când mergi la imaginea cu câmpuri şi vezi în lista cu producţia de resurse: Crop hrană: 2 pe oră
Multe clădiri, câmpuri de resurse şi trupe consumă constant hrană, scăzând producţia, după cum este indicat de simbolul Consumption .
De exemplu, o pădure de nivelul 1 necesită:
Lumber 40 Clay 100 Iron 50 Crop 60 Consumption 2

Asta înseamnă că e nevoie de 40 lemn, 100 lut, 50 fier din hambar şi 60 de unităţi de grâu din grânar. În plus, va consuma constant 2 unităţi de grâu pe oră. Consumul de hrană este cumulativ şi, la nivelul 2, pădurea consumă o unitate de grâu în plus pe oră (3 în total). În partea de sus a ecranului, poţi vedea ce cantitate de resurse deţii în acest moment, producţia de grâu şi consumul de hrană:
Lumber 145 Clay 200 Iron 100 Crop 90 Consumption 12 

Asta înseamnă că acum deţii 145 lemn, 200 lut, 100 fier şi 90 grâu şi că vei consuma 12 unităţi de grâu din cele 14 produse pe oră. În acest moment, dacă ai încerca să ridici o pădure la nivelul 2, nu ai putea face acest lucru, pentru că sistemul încearcă să te împiedice să reduci producţia de hrană sub 2/oră.

 

resource bar

Pentru a mări producţia de hrană, deschide fereastra unde se află câmpurile de reusrse şi apasă pe un lan de grâu (galben). Vei afla câte resurse sunt necesare pentru a mări nivelul lanului. Presupunând că îndeplineşti cerinţele, vei reuşi să faci acest lucru. Te rugăm să observi că inclusiv pentru construirea lanului de nivelul 1 ai nevoie de 20 de unităţi de grâu.



Producţia negativă de hrană şi efectele acesteia

 
Când vei avea de hrănit mai multe trupe şi o populaţie mai numeroasă decât poate susţine hrana produsă de sat, aceasta va căpăta o valoare negativă. Acest lucru arată că trupele din sat vor goli grânarul. Dacă proprietarul satului nu umple grânarul înainte ca acea cantitate să ajungă la 0, trupele vor începe să moară de foame. Odată ce producţia de hrană a ajuns la 0, moartea prin înfometare va înceta.

În trecut, jucătorii puteau să lase un sat în situația de ”dead end crop supply”. De obicei, motivele pentru acest lucru erau:

  • producția de resurse a eroului se termina din cauză că eroul murea sau punctele erau redistribuite.
  • +25% hrană se termina
  • distrugerea lanurilor de hrană, a morii și a brutăriei.

Poți vedea detalii pentru bilanțul de hrană al fiecărui sat în parte:

production overview

 

Pentru a nu lungi următoarele propoziții, ”producția necesară pentru a construi sau moderniza o clădire sau câmpurile de resurse” se va numi ”hrană disponibilă” (free crop).

  • Hrana disponibilă = producția lanurilor de grâu, cu bonusurile morii și a brutăriei incluse, din care se reduce numărul de locuitori ai satului. Așadar, nici producția eroului și nici bonusul oferit cu aur nu influențează hrana disponibilă. Cantitatea de hrană disponibilă poate fi vizualizată în bara de sus, chiar după cantitățile de resurse.
  • Pentru a construi sau a moderniza o clădire sau un câmp de resurse, trebuie ca hrana disponibilă să nu scadă sub 1 hrană / oră.
  • Pentru a distruge moara sau brutăria folosind opțiunea din Primărie, trebuie ca producția de hrană să nu scadă sub 1 / oră. Activarea procesului de demolare va scădea producția hranei disponibile.
  • Mărirea unui lan de grâu va crește producția de hrană, motiv pentru care acestea trebuie construite întotdeauna.
  • Moara și Brutăria pot fi construite/modernizate, dacă vor mări producția hranei.
  • Primăria nivel 1 poate fi construită în orice situație.
  • Dacă 6 lanuri de hrană sunt la nivelul 5 și producția de hrană este mai mică de 0 (negativă), Primăria, Hambarul și Grânarul pot fi construite / modernizate până la nivelul 10.
  • Eroul are o producție inițială de 6 hrană / oră, indiferent de modul în care punctele acestuia sunt atribuite. Această producție urmează aceleași reguli ca cele ale producției de  resurse a eroului. Prin urmare, este adăugată producției satului de care aparține eroul. Dar nu mărește producția hranei disponibile.
  • Un erou mort tot va produce 6 hrană / oră.
  • În momentul în care un erou este reînviat, producția de resurse va începe în același timp cu consumul de hrană.
  • Minunile Lumii sunt excluse și pot fi modernizate întotdeauna.
  • Bonusul oazelor este luat în calcul pentru hrana disponibilă.

Dacă ţi-au fost catapultate toate lanurile unui sat şi te afli în situaţia de "crop-lock / crop-death", poți face următoarele lucruri:

  • Extinderea unui lan de grâu va mări producția de hrană, de aceea lanurile trebuie extinse mereu.
  • Moara și Brutăria vor oferi un bonus la producția de hrană a satului.
  • Primăria trebuie construită întotdeauna la nivelul 1, pentru a începe construcțiile.
  • Dacă 6 lanuri de grâu sunt la nivelul 6, iar producția de hrană este negativă, Primăria, Hambarul și Grânarul pot fi construite și modernizate până la nivelul 10.

Cât pentru restul clădirilor - vei putea începe construcția lor doar dacă producția de hrană este pozitivă. Se exclud următoarele din calcularea producției: consumul trupelor, producția eroului și bonusurile activate cu aur.


Este satisfăcător răspunsul primit?

Da   Neutru   Nu