Travian Answers

Să începem cu întrebare ta

Caută răspunzând la întrebări

Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.

Am o întrebare despre...

Să detaliem:

Caută în sitemap

Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.

Plus Support

Plus Support

În caz că ai întrebări în legătură cu transferul de puncte Aur, diferitele caracteristici Plus sau achiziția de puncte Aur, aplicația noastră de FAQ "Answers" îți poate fi de folos.

Cum să trimit un mesaj echipei Plus Support?

Sunt două modalități:

  • Ne poți trimite un e-mail către plus@travian.ro de pe adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului.

  • You can use our in-game form. Click on the gold button to open the overlay.  Folosește funcția jocului (meniul Plus).



    Apoi selectează tab-ul Plus Support. Apasă click pe link-ul verde Plus Support, pentru a deschide fereastra de contact. La ”Categorie” selectează Plus Support, iar la Support în joc alege ceea ce se potrivește mai bine pentru problema/întrebarea ta. Cu cât mesajul scris este mai detaliat, cu atât te vom putea ajuta în mod mai eficient. La final, apasă click pe ”Trimite solicitare”, iar mesajul tău va fi înaintat departamentului Plus. Vei primi un răspuns în max. 24 de ore. 

 

I have been GOLD banned. What should I do? Am fost blocat pe motiv de Plată/Fraudă. Ce trebuie să fac?

Se poate întâmpla ca un cont să fie blocat din cauza problemelor referitoare la metodele de plată, cum ar fi o rezervare negativă a furnizorului de carte de credit. În aceste situații, jucătorii primesc un mesaj de la adresa chargebacks@traviangames.com cu detaliile blocării. Dacă ai fost blocat pentru acest motiv, te rugăm să contactezi echipa din Germania la adresa chargebacks@traviangames.com. Doar ei te pot ajuta cu această problemă. Echipa Plus Support nu te poate ajuta în acest caz.




Este satisfăcător răspunsul primit?

Da   Neutru   Nu