Cele mai căutate răspunsuri
Ultimele modificări
Travian Answers
Să începem cu întrebare ta
Caută răspunzând la întrebări
Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.
Am o întrebare despre...
Caută cuvinte cheie
Poți găsi orice răspuns cautând un cuvânt cheie. De exemplu: Cum demolez o clădire? Scrie "demolez" și vei vedea răspunsurile care conțin acest cuvânt.
Caută în sitemap
Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.
Codex Victoria - Comparația caracteristicilor
Ce anume | Travian: Legends | Travian: Codex Victoria |
General | ||
Tutorial | Da | Este înlocuit cu noul sistem de integrare a jucătorilor. Vezi toate detaliile aici. Printre modificări se numără: aventurile nu expiră, sănătatea eroului este regenerată în momentul trecerii eroului la un nou nivel, resursele găsite în aventuri se adaugă în inventarul eroului. |
Hartă | Întinsă 401 x 401 | Europa 401 x 401 |
Regiuni controlate | Fără regiuni | 87 regiuni ce pot fi cucerite |
Start Avansat | Nu | Primul tău sat începe cu toate câmpurile de resurse la nivelul 5. Vei avea deja 6 coloniști și PC suficiente pentru a coloniza 2 sate adiționale. Vei primi 75% din PC necesare pentru a fonda al 4-lea sat. Vezi toate detaliile aici. |
Puncte de victorie | Nu | O alianță are >50% control teritorial și cronometrul pentru statusul „regiune securizată” s-a oprit deja. Membrii alianței pot folosi puterea artefactului, iar alianța acumulează puncte de victorie. Punctele de victorie câștigate în fiecare zi de alianța ta pot fi verificate în perspectiva regională. |
Triburi | 3 (Daci, Barbari, Romani) | 5 (Daci, Barbari, Romani, Egipteni, Huni) |
Clădiri ale tribului | Clădirile arată la fel pentru toate triburile | Fiecare trib are clădiri cu aspect diferit |
ML | Da | Nu |
Unire trupe | Nu | Da |
Redirecționare trupe | Nu | Da |
Rute de comerţ | Poți crea rute de comerț între satele proprii, către satul cu Minunea Lumii din propria alianță/confederație și către satele cu artefacte din propria alianță/confederație. | Poți crea rute de comerț către satele proprii |
Oficiul de comerț | Efect dublat | Efect dublat |
Arenă | Efect dublat | Efect dublat |
Sloturi de construcție | Conturile romane au un slot adițional de construcție. | Satele romane au un slot adițional de construcție. |
Capacitatea beciului și a negustorului | Pentru fiecare cont, capacitatea beciului și a negustorului depinde de tribul contului. | Pentru fiecare sat, capacitatea beciului și a negustorului depinde de tribul satului. |
Sfârșit server | Serverul se încheie atunci când o Minune a Lumii deținută de un jucător sau de Natari a atins nivelul 100. | Serverul se încheie după 180 de zile. |
Clădiri | ||
Spital | Nu | Spitalul este o clădire specială care oferă jucătorilor șansa de a-și recupera trupele rănite în luptă. Vezi toate detaliile aici. |
Artefacte | ||
Nume | Artefacte | Puteri antice |
Disponibilitate | Clădiri mai puternice, Trupe mai rapide, Spioni mai buni, Consum de hrană redus, Instruire mai rapidă, Hambare și Grânare extinse, Beci mai mare și țintă aleatoare, Păcălici, Planuri ML | Clădiri mai puternice, Trupe mai rapide, Spioni mai buni, Consum de hrană redus, Instruire mai rapidă, Hambare și Grânare extinse, Beci mai mare și țintă aleatoare |
Cucerire | Poate fi cucerit prin distrugerea trezoreriei într-un atac cu eroul atunci când deții o trezorerie destul de mare în satul tău. | Odată ce își asigură o regiune, alianța obține accesul la puterea antică, ce poate fi activată într-un sat cu o trezorerie suficient de mare. |
Activare | Se activează automat la 24 de ore după ce a fost cucerită. | Trebuie să fie activată manual la fiecare 24 de ore; aceeași putere antică poate fi activată o dată pentru fiecare membru al alianței. |
Durata puterii | Este activ permanent. | Trebuie să fie activată manual la fiecare 24 de ore; aceeași putere antică poate fi activată o dată pentru fiecare membru al alianței. |
Restricții pentru puteri | Se pot captura maximum 3 artefacte, dintre care numai 1 poate fi unic sau poate avea un efect la nivel de cont. Un cont poate deține mai mult de 3 artefacte. Artefactele trebuie să fie capturate prin cucerirea întregului sat care le deține. Doar cele mai vechi 3 artefacte sunt active, dintre care numai 1 poate fi unic sau poate avea un efect la nivel de cont. Dacă există 2 artefacte cu efect la nivel de cont printre cele mai vechi 3 artefacte pe care le deține jucătorul, atunci al 4-lea cel mai vechi artefact va deveni activ. Excepție pentru auto-cucerire: Poți muta artefactele între propriile sate cu ajutorul eroului, chiar dacă ai deja 3 sau mai multe artefacte. |
În timp ce în Travian: Legends, artefactul este întotdeauna activ pentru satul sau contul propriu, puterile antice din Travian: Codex Victoria trebuie să fie activate manual. Acestea pot fi activate de îndată ce alianța unui jucător a obținut >50% control teritorial și a deținut teritoriul timp de 24 de ore. Pentru a activa o putere antică, un membru al alianței are nevoie doar de o trezorerie la nivelul 10 pentru puteri antice cu efect asupra satului, sau de o trezorerie la nivelul 20 pentru puteri antice cu efect asupra contului. Există bineînțeles și câteva restricții: pentru fiecare sat poate fi activată doar o singură putere antică și pentru fiecare cont poate fi activată doar o singură putere antică la nivel de cont. Astfel, un total de două puteri antice poate avea un efect asupra unui sat. |
Cucerire | ||
Sate: | Atunci când cucerești un sat care aparține unui alt trib, satul respectiv se va schimba și va aparține tribului contului tău. Toate clădirile specifice tribului vor dispărea. | Atunci când cucerești un sat care aparține contului unui alt trib, satul rămâne cu acel trib. Clădirile specifice tribului vor fi păstrate, dacă nu sunt distruse în timp ce sunt cucerite. Contul tău va rămâne cu tribul pe care l-ai ales la înregistrare. |
Satele natare | Atunci când cucerești un sat Natar, satul va aparține contului tău cu tribul său respectiv. | Atunci când cucerești un sat Natar, satul va aparține tribului din satul administratorului (căpetenie/general/senator/nomarch/logades). |
Fondare | ||
Unde | Fără restricții | Poți fonda sate numai în regiunile învecinate cu o regiune ce are mai mult de 4.000 populație. Există câteva regiuni în care poți fonda sate mereu (regiunile de start din centru) |
Sat | La fondarea unui nou sat, satul creat aparține tribului contului. | La fondarea unui nou sat, satul creat aparține tribului coloniștilor. |
Aventuri și obiecte erou | ||
Obiecte erou | Purtarea obiectelor de la alte triburi nu îți îmbunătățește unitățile. | Folosirea obiectelor altor triburi îți va îmbunătăți valorile unităților din acel trib în satul actual. |
Obiecte în aventuri | Eroul tău poate găsi doar obiecte ale tribului contului. | Eroul tău poate găsi doar obiecte ale tribului contului. |
Trupe în aventuri | Eroul tău poate găsi doar trupe ale tribului contului. | Eroul tău poate găsi trupe care aparțin tribului din care a început aventura. |
Stindard | Stindardul eroului afectează deplasarea trupelor între membrii alianței. | Stindardul eroului afectează deplasarea trupelor între membrii confederației. |
Confederaţie | ||
Mărime |
Fiecare alianță poate aparține unui maxim de 3 confederații diferite. Sistemul de confederație a fost introdus și pe serverele obișnuite Travian: Legends, care au început după 15 august 2019. |
Fiecare alianță poate aparține unei confederații care cuprinde maximum 4 alianțe (a se vedea detaliile în postarea de mai sus). |
Intăriri | Jucătorii pot apăra oricare sat. | Jucătorii pot apăra satele proprii, ale alianței sau ale alianțelor care aparțin aceleiași confederații. |
Trimiterea resurselor | Jucătorii pot trimite resurse către orice alt jucător. | Jucătorii pot trimite resurse satelor proprii, alianței sau alianțelor care aparțin aceleiași confederații. Ofertele la târg nu sunt afectate de această restricție. |