Travian Answers

Să începem cu întrebare ta

Caută răspunzând la întrebări

Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.

Am o întrebare despre...

Să detaliem:

Caută în sitemap

Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.

Obiectele eroului

 

Echipament

Consumabile

Vă rugăm să rețineți: obiectele funcționează fie doar pentru erou, fie pentru trupele care atacă/apără un sat împreună cu eroul. Efectul nu este aplicat trupelor care nu au eroul alături (acestea trebuie să fie din satul de baștină al eroului). 

 

Echipament

Obiecte pentru mâna dreaptă

* Atenție! Serverele care au început după 1 ianuarie 2019 au implementate modificări de echilibrare, după cum urmează:

Arme erou:

- Nivelul 1 oferă 250 forță, în loc de 500.

- Nivelul 3 oferă 4000 forță, în loc de 1500.

Scuturi, Cuirase:

- Tipul 1 oferă 250 forță în loc de 500.

- Tipul 3 oferă 4000 forță în loc de 1500.

Armături:

- Tipul 1 oferă 125 forță, în loc de 250.

- Tipul 3 oferă 2000 forță în loc de 750.

Coif pentru Puncte de cultură:

- Tipul 3 oferă 1600 PC/zi, în loc de 800/zi pe serverele normale.

Pe un server cu viteza 3x tipul 3 va oferi 800 PC/zi, în loc de 400 PC/zi.

Producția de resurse pentru erou:

- Romanii, Dacii, Barnarii și Hunii produc 9 resurse / oră, în loc de 6 / oră.

- Romanii, Dacii, Barbarii și Hunii produc 30 resurse de un singur tip / oră, în loc de 20 / oră.

- Egiptenii rămân cu 12 resurse / oră (40 resurse de un singur tip)

- Factorul de viteză se aplică în mod normal (nu s-a schimbat nimic).

Operă de artă - pauză de utilizare (cooldown):

Pe serverele 1x se poate folosi 1 operă la 24 ore, și pe serverele 3x și 5x câte 1 operă la 12 ore

 

Romani

Infanterie

 

 

Efect

 

Legionar

 

Praetorian

 

Imperian

 

 RH-Legionnaire

 RH-Praetorian

 RH-Imperian

Nivel 1

Spada scurtă a Legionarului

Spada scurtă a Praetorianului

Spada scurtă a Imperianului

 

 

+250 forță erou
+3 puncte ofensive pentru fiecare legionar
+3 puncte defensive pentru fiecare legionar

 

+250 forță erou
+3 puncte ofensive pentru fiecare praetorian
+3 puncte defensive pentru fiecare praetorian

 

+250 forță erou
+3 puncte ofensive pentru fiecare imperian
+3 puncte defensive pentru fiecare imperian

Nivel 2

Spada Legionarului

Spada Praetorianului

Spada Imperianului

 

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare legionar
+4 puncte defensive pentru fiecare legionar

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare praetorian
+4 puncte defensive pentru fiecare praetorian

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare imperian
+4 puncte defensive pentru fiecare imperian

Nivel 3

Spada lungă a Legionarului

Spada Lungă a Praetorianului

Spada Lungă a Imperianului

 

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare legionar
+5 puncte defensive pentru fiecare legionar

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare praetorian
+5 puncte defensive pentru fiecare praetorian

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare imperian
+5 puncte defensive pentru fiecare imperian

 

Cavalerie

 

 

Efect

 

Equites Imperatoris

 

Equites Caesaris

 

 RH-Imperatoris

 RH-Caesaris

Nivel 1

Sabia scurtă Equites Imperatoris

Lancea ușoară Equites Caesaris

 

 

+250 forță erou
+9 puncte ofensive pentru fiecare Equites Imperatoris
+9 puncte defensive pentru fiecare Equites Imperatoris

 

+250 forță erou
+12 puncte ofensive pentru fiecare Equites Caesaris
+12 puncte defensive pentru fiecare Equites Caesaris

Nivel 2

Sabia Equites Imperatoris

Lancea Equites Caesaris

 

 

+1000 forță erou
+12 puncte ofensive pentru fiecare Equites Imperatoris
+12 puncte defensive pentru Equites Imperatoris

 

+1000 forță erou
+16 puncte ofensive pentru fiecare Equites Caesaris
+16 puncte defensive pentru fiecare Equites Caesaris

Nivel 3

Sabia lungă Equites Imperatoris

Lancea grea Equites Caesaris

 

 

+4000 forță erou
+15 puncte ofensive pentru fiecare Equites Imperatoris
+15 puncte defensive pentru fiecare Equites Imperatoris

 

+4000 forță erou
+20 puncte ofensive pentru fiecare Equites Caesaris
+20 puncte defensive pentru fiecare Equites Caesaris

 

 

Daci

Infanterie

 

 

Efect

 

Scutier

 

Pedestru

 

 RH-Phalanx

 RH-Swordsman

Nivel 1

Furca Scutierului

Sabia scurtă a Pedestrului

 

 

+250 forță erou
+3 puncte ofensive pentru fiecare scutier
+3 puncte defensive pentru fiecare scutier

 

+250 forță erou
+3 puncte ofensive pentru fiecare pedestru
+3 puncte defensive pentru fiecare pedestru

Nivel 2

Sulița Scutierului

Sabia Pedestrului

 

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare scutier
+4 puncte defensive pentru fiecare scutier

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare pedestru
+4 puncte defensive pentru fiecare pedestru

Nivel 3

Lancea Scutierului

Sabia lungă a Pedestrului

 

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare scutier
+5 puncte defensive pentru fiecare scutier

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare pedestru
+5 puncte defensive pentru fiecare pedestru

 

Cavalerie

 

 

Efect

 

Călăreț Fulger

 

Druidier

 

Tarabostes

 

RH-TT

RH-Druids

RH-Haed

Nivel 1

Arcul scurt al Călărețului Fulger

Bastonul Druidierului

Lancea ușoară a Tarabostesului

 

 

+250 forță erou
+6 puncte ofensive pentru fiecare călăreț fulger
+6 puncte defensive pentru fiecare călăreț fulger

 

+250 forță erou
+6 puncte ofensive pentru fiecare druidier
+6 puncte defensive pentru fiecare druidier

 

+250 forță erou
+9 puncte ofensive pentru fiecare tarabostes
+9 puncte defensive pentru fiecare tarabostes

Nivel 2

Arcul Călărețului Fulger

Toiagul Druidierului

Lancea Tarabostesului

 

 

+1000 forță erou
+8 puncte ofensive pentru fiecare călăreț fulger
+8 puncte defensive pentru fiecare călăreț fulger

 

+1000 forță erou
+8 puncte ofensive pentru fiecare druidier
+8 puncte defensive pentru fiecare druidier

 

+1000 forță erou
+12 puncte ofensive pentru fiecare tarabostes
+12 puncte defensive pentru fiecare tarabostes

Nivel 3

Arcul lung al Călărețului Fulger

Marele toiag al Druidierului

Lancea grea a Tarabostesului

 

 

+4000 forță erou
+10 puncte ofensive pentru fiecare călăreț fulger
+10 puncte defensive pentru fiecare călăreț fulger

 

+4000 forță erou
+10 puncte ofensive pentru fiecare druidier
+10 puncte defensive pentru fiecare druidier

 

+4000 forță erou
+15 puncte ofensive pentru fiecare tarabostes
+15 puncte defensive pentru fiecare tarabostes

 

 

Barbari

Infanterie

 

 

Efect

 

Măciucar

 

Lăncier

 

Executor

 

 RH-Clubs

RH-Spearman

 RH-Axe

Nivel 1

Ghioaga Măciucarului

Furca Lăncierului

Barda Executorului

 

 

+250 forță erou*
+3 puncte ofensive pentru fiecare măciucar
+3 puncte defensive pentru fiecare măciucar

 

+250 forță erou*
+3 puncte ofensive pentru fiecare lăncier
+3 puncte defensive pentru fiecare lăncier

 

+250 forță erou*
+3 puncte ofensive pentru fiecare executor
+3 puncte defensive pentru fiecare executor

Nivel 2

Ciomag Măciucarului

Țepușa Lăncierului

Toporul Executorului

 

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare măciucar
+4 puncte defensive pentru fiecare măciucar

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare lăncier
+4 puncte defensive pentru fiecare lăncier

 

+1000 forță erou
+4 puncte ofensive pentru fiecare executor
+4 puncte defensive pentru fiecare executor

Nivel 3

Buzdugan Măciucarului

Sulița Lăncierului

Securea Executorului

 

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare măciucar
+5 puncte defensive pentru fiecare măciucar

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare lăncier
+5 puncte defensive pentru fiecare lăncier

 

+4000 forță erou
+5 puncte ofensive pentru fiecare executor
+5 puncte defensive pentru fiecare executor

 

Cavalerie

 

 

Efect

 

Paladin

 

Cavaler Teuton

 

RH-Paladin

RH-TK

Nivel 1

Ciocănașul Paladinului

Sabia scurtă a Cavalerului Teuton

 

 

+250 forță erou*
+6 puncte ofensive pentru fiecare paladin
+6 puncte defensive pentru fiecare paladin

 

+250 forță erou*
+9 puncte ofensive pentru fiecare teuton
+9 puncte defensive pentru fiecare teuton

Nivel 2

Ciocanul Paladinului

Sabia Cavalerului Teuton

 

 

+1000 forță erou
+8 puncte ofensive pentru fiecare paladin
+8 puncte defensive pentru fiecare paladin

 

+1000 forță erou
+12 puncte ofensive pentru fiecare teuton
+12 puncte defensive pentru fiecare teuton

Nivel 3

Baroșul Paladinului

Sabia lungă Cavalerului Teuton

 

 

+4000 forță erou
+10 puncte ofensive pentru fiecare paladin
+10 puncte defensive pentru fiecare paladin

 

+4000 forță erou
+15 puncte ofensive pentru fiecare teuton
+15 puncte defensive pentru fiecare teuton

 

Obiecte pentru mâna stângă

 

 

Efect

 

Forță împotriva Natarilor

 

Forță pentru erou

 

Mai multe resurse furate

 

 LH-Horn

 LH-Shield

 LH-bag

Nivel 1

Cornul mic de vânătoare al Natarilor

Scut mic

Traista hoțului

 

 

Forță cu 20% mai mare în luptele împotriva Natarilor

 

Forța eroului crește cu 250 de puncte

 

Armata însoțită de erou fură  10% mai multe resurse din beciurile inamicului

Nivel 2

Cornul de vânătoare al Natarilor

Scut

Desaga hoțului

 

 

Forță cu 25% mai mare în luptele împotriva Natarilor

 

Forța eroului crește cu 1000 de puncte

 

Armata însoțită de erou fură  15% mai multe resurse din beciurile inamicului

Nivel 3

Cornul mare de vânătoare al Natarilor

Scut mare

Sacul hoțului

 

 

Forță cu 30% mai mare în luptele împotriva Natarilor

 

Forța eroului crește cu 4000 de puncte

 

Armata însoțită de erou fură  20% mai multe resurse din beciurile inamicului

 

 

Efect

 

Trupele revin mai repede

 

Viteză mai mare între satele aceluiași jucător

 

Viteză mai mare între satele aliate

 

 LH-map

 LH-Pennant

 LH-standard

Nivel 1

Harta mică

Flamura mică

Stindard mic

 

 

Trupele însoțite de erou revin cu 30% mai repede în sat

 

Viteză cu 30% mai mare pentru deplasările trupelor între satele proprii

 

Viteză cu 30% mai mare pentru deplasările trupelor între satele aliaților

Nivel 2

Harta

Flamură

Stindard

 

 

Trupele însoțite de erou revin cu 40% mai repede în sat

 

 

Viteză cu 40% mai mare pentru deplasările trupelor între satele proprii

 

Viteză cu 40% mai mare pentru deplasările trupelor între satele aliaților

Nivel 3

Harta mare

Flamura mare

Stindard mare

 

 

Trupele însoțite de erou revin cu 50% mai repede în sat

 

Viteză cu 50% mai mare pentru deplasările trupelor între satele proprii

 

Viteză cu 50% mai mare pentru deplasările trupelor între satele aliaților

 

Info:

-        Mai multe resurse furate:  Poți folosi obiectul și pentru Daci sau Romani.

-          Cornul de vânătoare, Harta: au efect și pentru trupele care însoțesc eroul.

 

Coifuri

 

 

Efect

 

Experiență

 

Puncte de cultură

 

Regenerare

Nivel 1

Coiful Vigilenței

Coiful Gladiatorului

Coiful regenerării

 

 Helmet-experience-1

+15% experiență

Helmet-PC-1

+ 100 puncte de cultură / zi (server 1x)

+ 50 puncte de cultură / zi (server 3x)

Helmet-regeneration-1

+ 10 puncte de sănătate / zi

Nivel 2

Coiful Iluminării

Coiful Tribunului

Coiful sănătății

 

Helmet-experience-2-1Helmet-experience-2-2

   +20% experiență

Helmet-PC-2 

+ 400 puncte de cultură / zi (server 1x)

+ 200 puncte de cultură / zi (server 3x)

Helmet-regeneration-2 

+ 15 puncte de sănătate / zi

Nivel 3

Coiful înțelepciunii

Coiful Consulului

Coiful vindecării

 

Helmet-experience-3 

+25% experiență

 Helmet-PC-3

+ 1600 puncte de cultură / zi (server 1x)

+ 800 puncte de cultură / zi (server 3x)

Helmet-regeneration-3 

 + 20 puncte de sănătate / zi

 

 

 

Efect

 

Instruirea infanteriei

 

Instruirea cavaleriei

Nivel 1

Coiful Mercenarului

Coiful Cavalerului

 

 Helmet-infantry-1

Timp de instruire în cazarmă redus cu 10%

Helmet-cavalry-1

Timp de instruire în grajd redus cu 10%

Nivel 2

Coiful Războinicului

Coiful Cavaleriei

 

Helmet-infantry-2

Timp de instruire în cazarmă redus cu 15%

Helmet-cavalry-2

Timp de instruire în grajd redus cu 15%

Nivel 3

Coiful Domnitorului

Coiful Cavaleriei Grele

 

Helmet-infantry-3

Timp de instruire în cazarmă redus cu 20%

Helmet-cavalry-3

Timp de instruire în grajd redus cu 20%

Armuri

 

 

Efect

 

Forță

 

Forță și pagube reduse

Nivel 1

Cuirasă ușoară

Armătură ușoară

 

  Armour-str-1

250 puncte forță pentru erou

 Armour-StrRed-1

Pagube reduse cu 3 puncte de sănătate

+125 puncte forță pentru erou

Nivel 2

Cuirasă

Armătură

 

 Armour-str-2

 1000 puncte forță pentru erou

 Armour-StrRed-2

Pagube reduse cu 4 puncte de sănătate

+500 puncte forță pentru erou

Nivel 3

Cuirasă grea

Armătură grea

 

 Armour-str-3

 4000 puncte forță pentru erou

 Armour-StrRed-3

 Pagube reduse cu 5 puncte de sănătate

+2500 puncte forță pentru erou

 

 

Efect

 

Regenerare

 

Pagube reduse și regenerare

Nivel 1

Platoșa ușoară a regenerării

Armură ușoară

 

 Armour-Reg-1

+20 puncte sănătate / zi (server 1x)

+40 puncte sănătate / zi (server 3x)

 

 Armour-RedReg-1

Pagube reduse de 4 puncte de sănătate

+ 10 puncte sănătate / zi (server 1x)

Pagube reduse de 4 puncte de sănătate

+ 20 puncte sănătate / zi (server 3x)

Nivel 2

Platoșa regenerării

Armură

 

 Armour-Reg-2

+30 puncte sănătate / zi (server 1x)

+60 puncte sănătate / zi (server 3x)

  Armour-RedReg-2

Pagube reduse de 6 puncte de sănătate

+ 15 puncte sănătate / zi (server 1x)

Pagube reduse de 6 puncte de sănătate

+ 30 puncte sănătate / zi (server 3x)

Nivel 3

Platoșa grea a regenerării

Armură grea

 

 

 

 

 

 Armour-Reg-3

+40 puncte sănătate / zi (server 1x)

+80 puncte sănătate / zi (server 3x)

 Armour-RedReg-3

Pagube reduse de 8 puncte de sănătate

+ 20 puncte sănătate / zi (server 1x)

Pagube reduse de 8 puncte de sănătate

+ 40 puncte sănătate / zi (server 3x)

 

Încălțăminte

 

 

Efect

 

Viteza pentru erou

 

Viteză mărită a trupelor

 

Regenerare

Nivel 1

Pinteni mici

Cizmele Mercenarului

Cizmele regenerării

 

 Boots-herospeed-1

+ 3 parcele / oră, dacă eroul e călare (server 1x)

+ 6 parcele / oră, dacă eroul e călare (server 3x)

 Boots-unitspeed-1

Viteza de bază a trupelor mărită cu 25%, după 20 de parcele distanță

 Boots-reg-1

+10 puncte de sănătate / zi (server 1x)

+20 puncte de sănătate / zi (server 3x)

Nivel 2

Pinteni

Cizmele Războinicului

Cizmele înviorării

 

 Boots-herospeed-2

+ 4 parcele / oră, dacă eroul e călare (server 1x)

+ 8 parcele / oră, dacă eroul e călare (server 3x)

 Boots-unitspeed-2

Viteza de bază a trupelor mărită cu 50%, după 20 de parcele distanță

 

 Boots-reg-2

+15 puncte de sănătate / zi (server 1x)

+30 puncte de sănătate / zi (server 3x)

Nivel 3

Pinteni mari

Cizmele Domnitorului

Cizmele vindecării

 

 Boots-herospeed-3

+ 5 parcele / oră, dacă eroul e călare (server 1x)

+ 10 parcele / oră, dacă eroul e călare (server 3x)

 Boots-unitspeed-3

Viteza de bază a trupelor mărită cu 75%, după 20 de parcele distanță

 

 Boots-reg-3

+20 puncte de sănătate / zi (server 1x)

+40 puncte de sănătate / zi (server 3x)

 

Info:

Bonus pentru distanțe mai mari de 20 de parcele: acest lucru înseamnă că primele 20 de parcele vor fi străbătute cu viteza normală a armatei, iar bonusul va fi aplicat pentru restul călătoriei.

De exemplu: distanța e de 33 de parcele. În primele 20 de parcele trupele vor merge cu viteza normală, iar restul de 13 parcele vor avea bonus - să spunem bonusul de 50%.

Pentru primele 20 de parcele, Imperienii vor avea nevoie de aprox. 1h și 25 min. indiferent dacă eroul folosește sau nu cizmele. Pentru următoarele 13 parcele, dacă eroul nu are cizmele, viteza obișnuită e de 14 parcele/h. Aceștia vor avea nevoie de ~56 de minute. Timpul total al călătoriei ar fi de ~2 h și 21 min. Dacă eroul folosește cizmele (viteza de bază: 21 parcele/h), pentru aceste 13 parcele trupele ar avea nevoie de ~37 minute. Timp total: 2h și 2 minute.

După cum observi, bonusul oferit de cizme poate face o diferență pentru distanțele mari.

 

Cai

 

 

 Calul eroului

 Mounts 

Nivel 1

Cal de călărie

 

Viteza eroului mărită la 14 parcele / oră (server 1x)

Viteza eroului mărită la 28 parcele / oră (server 3x)

Nivel 2

Cal pursânge

 

Viteza eroului mărită la 17 parcele / oră (server 1x)

Viteza eroului mărită la 34 parcele / oră (server 3x)

Nivel 3

Cal de război

 

Viteza eroului mărită la 20 parcele / oră (server 1x)

Viteza eroului mărită la 40 parcele / oră (server 3x)

 

Info:

- Bonusul cailor se aplică doar eroului, nu și trupelor care îl însoțesc în luptă.

- Bonus trib Daci: +5 parcele pe oră pe un server la viteza 1x, sau +10 parcele pe oră pe un server la viteza 3x, dacă eroul este călare.

 

Consumabile

 

 

Efect

 

Regenerare erou

 

Pierderi reduse în timpul luptelor

 

Pierderi reduse în timpul luptelor

 

 Consumables-ointment

 Consumables-25bandage

 Consumables-33bandage

Nume

Alifie

Bandaje mici (25%)

Bandaje (33%)

 

 

1 punct de sănătate / alifie. Sănătatea poate fi regenerate până la 99% cu alifii (dacă eroul este viu)

 

Vindecă o unitate / bandaj, max. 25% din armata care a însoțit eroul în luptă

 

Vindecă o unitate / bandaj, max. 33% din armata care a însoțit eroul în luptă

 

Stocare

 

Ocupă un singur loc în inventar, indiferent de nr. acestora

 

Ocupă un singur loc în inventar, indiferent de nr. acestora

 

Ocupă un singur loc în inventar, indiferent de nr. acestora

 

 

Alifiile au efect imediat. Dispar din inventar după utilizare

 

Trebuie să echipezi eroul cu bandaje pentru ca acestea să aibă efect

 

Trebuie să echipezi eroul cu bandaje pentru ca acestea să aibă efect

 

 

Efect

 

Reînvierea eroului

 

Creșterea experienței eroului

 

Redistribuirea punctelor eroului

 

 Consumables-bucket

 Consumables-perg

 Consumables-book

Nume

Găleată de apă

Pergament

Cartea înțelepciunii

 

 

Reînvie eroul pe loc, fără a folosi resurse

 

Oferă 10 puncte de experiență pentru erou

 

Resetează atributele eroului, pentru a putea fi redistribuite

 

Stocare

 

Fiecare găleată ocupă câte un loc separat în inventar

 

Ocupă un singur loc în inventar, indiferent de nr. acestora

 

Fiecare carte ocupă câte un loc separat în inventar

 

 

Efect imediat. Găleata dispare din inventar după utilizare

 

Efect imediat. Pergamentele dispar din inventar după utilizare

 

Efect imediat. Dispare din inventar după utilizare

 

 

Efect

 

Puncte de cultură

 

Capturarea animalelor

 

Creșterea loialității satului

 

 Consumables-artwork

 Consumables-cages

 Consumables-tablet

Nume

Operă de artă

Cușcă

Tăblița legii

 

 

Oferă suma de puncte de cultură egală cu producția contului pe serverele 1x; pe serverele 2x se oferă 2/3, iar pe 3x se oferă 1/2 din producția contului. Suma maximă ce poate fi obținută prin utilizarea unei opere este de 2,000 puncte pe server 1x, 1,300 pe server 2x și 1,000 puncte pe server 3x.

 

Vei captura 1 animal / cușcă, iar acesta va apăra satul tău

 

Crește loialitatea cu 1% / tăbliță, până la max. 125%

 

Stocare

 

Ocupă un singur loc în inventar, indiferent de nr. acestora

 

Ocupă un singur loc în inventar, indiferent de nr. acestora

 

Ocupă un singur loc în inventar, indiferent de nr. acestora

 

 

Au efect imediat. Dispar din inventar după utilizare.

Atenție: Pentru serverele care au început după 1 ianuarie 2019 există o perioadă de pauză pentru folosirea operelor de artă (cooldown). Pe serverele 1x se poate folosi 1 operă la 24 ore, și pe serverele 3x și 5x câte 1 operă la 12 ore)

 

Trebuie să fie echipate eroului. Nu va avea loc o luptă în oază

 

Au efect imediat. Dispar din inventar după utilizare

 

Info: Operele de artă nu pot fi găsite în aventuri în primele 14 zile de la activarea contului. Acest lucru depinde de viteza serverului (pe serverele speed durata este mai scurtă).

Cuști: Animalele din oaze pot fi capturate și aduse în satul tău, pentru a-l apăra. Atunci când eroul folosește cuștile nu va avea loc nicio luptă în oază, doar vei captura animalele.

Găleata cu apă: un cont poate folosi o găleată cu apă la 24 ore (pe serverele 1x). Dacă o găleată a fost folosită în ultimele 24 de ore și se încearcă folosirea altei găleți cu apă, jucătorul va primi un mesaj în care este anunțat de ce nu poate folosi găleata cu apă și când va putea folosi o nouă găleată cu apă. Formula de calcul: 24 ore / (RotunjireÎnJos (VitezăServer/3) + 1)

 

Întrebări frecvente

-          Cuștile funcționează pe satele jucătorilor, așa cum funcționează pe oaze?

Nu. Cuștile nu pot fi folosite pentru trupele ”normale”. Trupele sunt întăriri, prin urmare nu le poți captura.

 

-          Cum pot folosi cuștile?

Doar echipează eroul cu cuști și trimite-l să atace o oază.

 

-          Eroul meu se va lupta cu animalele dacă este însoțit de alte trupe?

Nu. Nu va avea loc o bătălie, atât timp cât eroul este echipat cu cuști.

 

-          Dacă eliberez animalele din sat, voi primi cuștile înapoi?

Nu.

 

-          Animalele consumă hrană din sat?

Nu, nu consumă hrana ta.

 

-          Care animale sunt capturate?

Ordinea este de la stânga la dreapta. Se repetă această ordine până când toate cuștile echipate sunt folosite, sau până nu mai există animale pe oază.

Exemplu:

Ai 14 cuști, iar oaza are 2 șobolani, 6 păianjeni, 3 mistreți și 30 de elefanți.

Vei captura:

Prima calculare: 1 șobolan, 1 păianjen, 1 mistreț, 1 elefant

A doua calculare: 1 șobolan, 1 păianjen, 1 mistreț, 1 elefant

A treia calculare: 1 păianjen, 1 mistreț, 1 elefant (nu mai există șobolani pentru a fi capturați)

A patra calculare: 1 păianjen, 1 elefant (nu mai există mistreți pentru a fi capturați)

A cincea calculare: 1 păianjen (s-au folosit cele 14 cuști).

Total trupe capturate: 2 șobolani, 5 păianjeni, 3 mistreți, 4 elefanți.

 


Este satisfăcător răspunsul primit?

Da   Neutru   Nu